Spodnie elastyczne odblaskowe Bosafety Comfort
Buty naszego modela wydają się mało robocze? Tylko dlatego, że spodnie Comfort są jak dresy!
Cechy produktu: Bosafety Comfort Elastic Reflective Pants:
- Elastyczny materiał 4-Way Stretch z dodatkiem włókien grafenowych.
- Regulowany pas ze sznurkiem - idealnie dopasowuje się do sylwetki, jak spodnie dresowe.
- Elastyczne, certyfikowane spodnie, które można nosić jak spodnie dresowe. Kontrastujący materiał ostrzegawczy i odblaskowe paski segmentowe o szerokości 5 cm zgodne z normą EN ISO 20471.
- Regulowana długość nogawek - można je wydłużyć lub skrócić o 4 cm.
- Praktyczne kieszenie - dwie boczne i dwie na udach na niezbędne akcesoria.
- Wytrzymały materiał - połączenie nylonu, grafenu i spandexu.
- Gramatura 280 g/m² - nadaje się na cały rok.
- Spełnia normy bezpieczeństwa EN ISO 20471.
- Kod produktu: TR-COMFORT-C1-0204
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
UAB „Saugima”
Smėlynės g. 112
Panevėžys LT-35113
eshop@saugima.com
To może Ci się jeszcze spodobać...