Dassy Corus S3 ESD
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Dassy
Spodnie robocze Dassy Impax stretch
Półbuty robocze Corus marki Dassy to model, które Cię nie zawiedzie. Buty robocze odporne są na wodę, paliwa, oleje oraz poślizg, a przy tym są niezwykle oddychające i zapewniające wygodę.
Cechy produktu:
- klasa ochrony: S3,
- wodoodporne,
- wykonane ze skóry licowej,
- z amortyzacją w części piętowej,
- wyjmowana, antybakteryjna wkładka,
- kompozytowy podnosek oraz wkładka antyprzebiciowa,
- wyposażone w odblaskowe elementy poprawiające widoczność,
- odporna na oleje i paliwo, antypoślizgowa podeszwa,
- zgodne z wymaganiami normy EN ISO 20345: 2012,
- kod producenta 10010.
Półbuty robocze Dassy Corus to niższa wersja modelu Sparta. Przeznaczone są dla każdego, kto oprócz zapewnienia sobie bezpieczeństwa w czasie pracy szuka także komfortu. Buty robocze wykonane z miękkiej, odpornej na wodę skóry licowej. Wyposażone w wewnętrzną podszewkę z Plasmafeel oraz wymienną wkładkę o właściwościach antybakteryjnych. Model zapewniający doskonałą oddychalność. Wykonana z poliuretanu podeszwa odporna jest na działanie oleju i paliw, a także jest antypoślizgowa - zgodna z normą SRC. W części piętowej model ten świetnie amortyzuje i pochłania energię. Dla zapewnienia ochrony półbuty robocze wyposażone są w kompozytowy podnosek oraz wkładkę antyprzebiciową. Zastosowane odblaskowe elementy gwarantują lepszą widoczności po zmroku. Model ten dzięki świetniej kolorystyce przyciągnie wzrok każdego. Do zestawu dołączone są sznurówki w kolorze czarnym i niebieskim.
Zobacz wszystkie buty robocze S3 w ofercie Baltic BHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: