Czapka pod kask Engelbert Strauss e.s.FIBERtwin®
Czapka pod kask Engelbert Strauss
Model: e.s.FIBERtwin
Materiał: 100% poliester
Gramatura: 158 g/m2
Rozmiar: uniwersalny
Kolor: czarny
Nr katalogowy: 7810110
Czapka pod kask Engelbert Strauss - doskonała izolacja termiczna
Ciepła i lekka polarowa czapka pod kask Engelbert Strauss. Model e.s.FIBERtwin wykonana została z miękkiego, elastycznego, a przy tym oddychającego materiału. Produkty z gamy e.s.FIBERtwin zapewniają maksymalną izolację termiczną i wyjątkową oddychalność. Otwarte włókna materiału zapewniają stałą równowagę temperatur: ciepło a jednocześnie odprowadzają wilgoć - bez pocenia się głowy pod czapką. Czapka jest szybkoschnąca. Z tyłu wygrawerowane logo marki - struś. To idealny produkt dla osób ceniących sobie nie tylko walory użytkowe odzieży roboczej, ale również ich wykonanie i estetykę.
Czapka pod kask Engelbert Strauss cechy produktu:
- wykonana z miękkiego i ciepłego polaru,
- zapewnia dobrą izolację termiczną i oddychalność,
- produkt szybkoschnący,
- z tyłu duże logo marki.
Zobacz pozostałą kolekcję Engelbert Strauss.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: