Spodnie robocze Dassy Texas
Spodnie robocze Dassy Texas cechy produktu:
- Regulowane kieszenie na nakolanniki Cordura®
- Kieszenie kaburowe Cordura® z pętlami na narzędzia
- 2 duże przednie kieszenie
- 2 tylne kieszenie z klapami
- 2 kieszenie na nogawkach
- Kieszeń na narzędzia
- Kieszeń na miarkę
- Pętla na młotek
- Kieszeń na telefon
- Uchwyt na identyfikator
- Regulowana elastyczna część tylna
- Regularny krój
- Standardowy stan
- Potrójne szwy
- Dół nogawek wzmocniony Cordura®
- Możliwość wydłużenia nogawki (dodatkowe 5 cm)
- Materiał 60% bawełna / 40% poliester, +/- 340 g/m². Wzmocnienia: nylon Cordura®
- Certyfikat OEKO-TEX® Standard 100
Wytrzymałość i komfort w jednym
Dassy Texas to spodnie robocze łączące solidność z wygodą użytkowania. Wzmocnienia Cordura® gwarantują wysoką odporność na ścieranie, a elastyczny pas i ergonomiczny krój zapewniają swobodę ruchów. Liczne kieszenie i pętle na narzędzia zwiększają funkcjonalność. Postaw na trwałość i komfort – wybierz Dassy Texas!
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Dassy
Producent:
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...