Spodnie robocze elastyczne Snickers 6593 z nakolannikami Capsulized™
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Spodnie robocze elastyczne Snickers 6593 z nakolannikami Capsulized™ to prawdziwa rewolucja w branży workwear. Jedyne dostępne na rynku spodnie elastyczne ze zintegrowanymi nakolannikami spełniające normę EN 14404. Zapomnij o kupowaniu dodatkowych wkładek ochronnych do spodni i skorzystaj z dedykowanego rozwiązania od Snickers Workwear.
Spodnie robocze elastyczne Snickers 6590 z nakolannikami Capsulized™ cechy produktu:
- spodnie robocze w dopasowanym kroju slim fit,
- wytrzymały materiał główny z 2 kierunkowego stretchu,
- w miejscach narażonych na nadmierne naprężenia panele elastyczne wykonane z materiału CORDURA® ripstop,
- kieszenie cargo, kieszeń na miarkę i nóż wzmocnione wytrzymałym materiałem CORDURA®,
- zintegrowane nakolanniki Capsulized™,
- wierzch spodni wykonany z materiału CORDURA® 500 (najgrubsza dostępna),
- doły nogawek obszyte wodoodporną CORDURA®,
- taśma do powieszenia spodni po praniu,
- nieregularne szycie pasa (przód niżej tył wyżej),
- zintegrowany pasek z solidną klamrą Duraflex®,
- materiał: 47% bawełna, 53% poliester,
- kod produktu: 6590.
Spodnie robocze elastyczne Snickers 6590 to model dla profesjonalistów. Wykonany z 2-kierunkowego materiału stretch, który przyjemnie naciąga się podczas zmiany pozycji. W miejscach najbardziej narażonych na naprężenia zastosowano wstawki z 4-kierunkowego materiału CORDURA® ripstop, który jest elastyczny a jednocześnie bardzo trwały. Nowością w tym modelu są zintegrowane nakolanniki Capsulized™, które zapewniają doskonałą ochronę stawów kolanowych. Spodnie z nakolannikami możesz bez problemu prać w pralce. Spodnie posiadają zintegrowany pasek Duraflex®.
Sprawdź inne produkty z działu spodnie robocze w BalticBHP.
Wzmocnienia z Cordury
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...