Buty robocze Paredes Morfeo S3S cechy produktu:
- Ultralekkie wysokie buty robocze - tylko 604 g wagi, model METAL FREE – brak elementów metalowych.
- Podeszwa EVE o wysokiej elastyczności – zapewnia amortyzację, stabilność i redukcję zmęczenia stóp.
- Podeszwa odporna na wysoką temperaturę z certyfikatem HRO – przystosowana do pracy na gorących powierzchniach.
- Certyfikacja S3S SR AN CI FO HI HRO ESD – zaawansowany poziom bezpieczeństwa: ochrona przed przebiciem, antystatyka, odporność na kontakt z zimnem oraz absorpcja energii.
- Podeszwa antypoślizgowa SR
- Podnosek i wkładka antyprzebiciowa Carbonshield - bardzo lekkie i wytrzymałe.
- Cholewka tekstylna – zwiększona oddychalność i dopasowanie do stopy.
- Certyfikat AN - ochrona kostki, unikalna właściwość w butach z tekstylną cholewką.
- Waga tylko 604 g
- Podeszwa odporna na oleje, paliwa.
- Izolacja od strony podeszwy przed zimnem i ciepłem.
Jak specjaliści z Baltic oceniają model Paredes Morfeo?
Ten but od razu wpadł nam w oko. Niespotykany design to tylko początek. Buty są bardzo lekkie i wygodne. Po ubraniu na nogę naprawdę czuje się jak w butach do biegania. But ma bardzo grubą wkładkę wewnętrzną która zapewnia świetną amortyzacje.
FAQ – Najczęściej zadawane pytania o buty Paredes Morfeo S3S
- Czym wyróżniają się buty Paredes Morfeo S3S?
Model oferuje bardzo wysoką wygodę oraz niezwykle niską wagę jak na klasę ochrony i konstrukcje buta. - Do jakiej pracy nadają się buty robocze Morfeo S3S?
Najbardziej polecamy ten model w miejsca gdzie konieczne jest wysokie obuwie ale jednocześnie liczy się niska waga i doskonała wygoda.
CI - izolacja od zimna
ESD - ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HI - izolacja od ciepła
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Paredes
To może Ci się jeszcze spodobać...