Opaska na głowę Engelbert Strauss Fibertwin
Engelbert Strauss

Opaska na głowę Engelbert Strauss Fibertwin

69,99 zł

Najniższa cena produktu 69,99 zł z dnia 28.03.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 69,99 zł z dnia 28.03.2024

Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 7 punktów o wartości 1,00 zł

Opaska na głowę Engelbert Strauss z serii FIBERtwin® ISOLATION doskonale chroni głowę oraz uszy przed zimnem i wiatrem. Doskonale sprawdzi się nie tylko do pracy, ale też podczas różnych aktywności w chłodniejsze dni takich jak np. jazda na rowerze czy bieganie.

Cechy produktu:

  • uniwersalny rozmiar,
  • lekka i przyjemna w dotyku,
  • szybkoschnący i oddychający materiał,
  • wyprofilowana po bokach dla ochrony uszu przed zimnem,
  • doskonale chroni przed wiatrem oraz zapewnia świetną izolację cieplną,
  • materiał: 96% poliester, 4% elastan  o gramaturze ok. 265 g/m2,
  • kod producenta: 7810111.

Wysokiej jakości opaska na głowę Engelbert Strauss Fibertwin w uniwersalnym rozmiarze. Lekka i przyjemna w dotyku. Wewnątrz miękki materiał zapewniający doskonały komfort użytkowania. Szybkoschnąca i wysoce oddychająca opaska na głowę z serii FIBERtwin® ISOLATION, która dodatkowo zapewnia najlepszą izolację cieplną. Produkt doskonale chroni przed wiatrem i chłodem. Jest wyprofilowany po bokach dla dodatkowej ochrony uszu. Opaska wykonana w 96% z poliesteru oraz w 4% z elastanu o gramaturze ok. 265 g/m2.

Zobacz też inne produkty marki Engelbert Strauss.

Szczegóły Produktu

9999001110034

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl