Koszulka odblaskowa Snickers 2536
Najniższa cena produktu 159,99 zł z dnia 27.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 159,99 zł z dnia 27.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 16 punktów o wartości 1,60 zł
Koszulka odblaskowa Snicker 2536 z certyfikatem bezpieczeństwa EN 20471 w klasie 2 zapewnia zaawansowane wymogi bezpieczeństwa w warunkach kiepskiego oświetlenia podczas pracy. Doskonała alternatywa dla kamizelek odblaskowych, wygodna, oddychająca w jakości premium.
Koszulka odblaskowa Snickers 2536 cechy produktu:
- lekka i przewiewna koszulka odblaskowa,
- wykonana z mieszanki bawełny i poliestru
- certyfikat europejski EN 20471 klasa 2 - podwyższona widoczność,
- taśma odblaskowa mocowana na gorąco,
- dużo miejsca na firmowe znakowania,
- materiał: 50% poliester, 50% bawełna; 190 g/m²,
- nazwa producenta: 2536 T-shirt odblaskowy, EN 20471/2,
- kod produktu: 2536.
Sprawdź inne koszulki odblaskowe w ofercie BalticBHP.
Szczegóły Produktu
Opis
- Normy EN
- EN 20471 klasa 2
- Materiał
- Bawełna
Syntetyczny - Krój
- Regular
- Cechy dodatkowe
- Elementy odblaskowe
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|