Czapkokask Airtech Light PS79
Portwest

Czapkokask Airtech Light PS79

84,99 zł
99,99 zł
-15%

Najniższa cena produktu 84,99 zł z dnia 20.07.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 84,99 zł z dnia 20.07.2024

Kolor
  • Czarny
  • Żółty
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 8 punktów o wartości 0,80 zł

Czapka Airtech Light PS79 to nowoczesne rozwiązanie zapewniające nie tylko doskonałą ochronę, ale także wyjątkowy komfort noszenia. Jej super lekka konstrukcja i specjalna twarda powłoka wewnętrzna gwarantują doskonałą oddychalność, zapewniając użytkownikowi bezpieczeństwo i komfort przez cały dzień.

Czapkokask Airtech Light PS79 cechy produktu:

  • lekka czapka ze wzmocnieniem,
  • pianka EPP pochłaniająca uderzenia,
  • miękka wyściółka,
  • plastikowa skorupa z licznymi otworami wentylacyjnymi,
  • elementy odblaskowe dla lepszej widoczności,
  • możliwość regulacji i dopasowania obwodu,
  • gąbki i wyściółka zapobiegają otarciom,
  • norma EN 812,
  • kod produktu: PS79.

Sprawdź inne produktu z kategorii czapkokaski.

Szczegóły Produktu

Portwest
5036108408689

Opis

Normy EN
EN 812

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl