Kamizelka odblaskowa narzędziowa Snickers 4230 AllroundWork
Kamizelka odblaskowa narzędziowa Snickers 4230 AllroundWork zaprojektowana do wygodnego przenoszenia narzędzi i podręcznego wyposażenia. Wyposażona w dodatkowe worki kieszeniowe, z pasami odblaskowymi po wszystkich stronach zapewnia maksymalny komfort noszenia oraz bezpieczeństwo. Użytkownikom spodoba się również panel wentylacyjny na plecach zapewniający dobrą wentylację podczas letnich dni.
Kamizelka odblaskowa narzędziowa Snickers 4230 AllroundWork cechy produktu:
- materiał 85% poliester, 15% bawełna; 270 g/m²,
- kieszenie wzmocnione materiałem CORDURA®; 205 g/m²,
- panel wentylacyjny na plecach z przewiewnej siatki,
- zintegrowany pasek z wytrzymałą klamrą,
- zapinana na solidny zamek błyskawiczny,
- wyposażona w worki kieszeniowe,
- duża ilość praktycznych kieszeni,
- regulowana długość pasów naramiennych,
- liczne pętle i uchwyty na narzędzia,
- uchwyt na identyfikator wewnątrz kieszeni,
- certyfikat bezpieczeństwa EN 20471 klasa 2,
- nazwa producenta: Snickers 4230 Kamizelka narzędziowa odblaskowa AllroundWork, EN 20471/1
- kod produktu: 4230.
Jakie są zalety stosowania kamizelki odblaskowej Snickers 4230?
- kamizelka ma pasy odblaskowe z każdej ze stron oraz na ramionach co zapewnia dobrą widoczność w każdej pozycji, również podczas schylania się (tego nie mają zwykłe kamizelki robocze odblaskowe),
- duża ilość praktycznych kieszeni na narzędzia, w tym kieszeń na telefon komórkowy,
- wszystkie kieszeni i wzmocnienia w kamizelce wykonane są z mocnego materiału Cordura® który jest odporny na przetarcia i wodoodporny,
- kamizelka Snickers 4230 posiada certyfikat europejski EN 20471 w klasie 2, co oznacza podwyższoną widoczność po zmroku i przy kiepskim oświetleniu,
- kamizelka posiada panel wentylacyjny z siatki na plecach co poprawia komfort użytkowania w lecie podczas upałów.
Sprawdź inne modele kamizelek odblaskowych w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...