

Bluza polarowa robocza CAT Essential FZ Fleece
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 219,99 zł
Najniższa cena produktu 199,99 zł z dnia 07.06.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 20 punktów o wartości 2,00 zł
Lekka i wygodna bluza polarowa Caterpillar Essential FZ Fleece może towarzyszyć Ci wszędzie! Klasyczny krój doskonale sprawdzi się zarówno do pracy, jak i na co dzień.
Cechy produktu:
- klasyczny krój,
- wysoka stójka,
- zapięcie z ochroną podbródka,
- czesany materiał, który nie mechaci się,
- kieszeń z kontrastowym suwakiem z logiem CAT na piersi,
- kieszenie dolne zasuwane na zamek błyskawiczny,
- materiał: 100% poliester o gramaturze 260 g/m2,
- kod producenta: czarna - 1310149-10158.
Klasyczna bluza polarowa CAT Essential FZ Fleece sprawdzi się w każdym miejscu. Doskonała do pracy i na co dzień. Lekka i wygodna. Może być noszona jako warstwa wierzchnia, jak i pod kurtką, aby zapewnić maksymalne ciepło. Bluza robocza wykonana z czesanego materiału, dzięki czemu nie mechaci się. Zasuwana jest na suwak z ochroną podbródka. Wysoka stójka świetnie chroni przed wiatrem i chłodem. Kieszeń na piersi z kontrastowym suwakiem z logiem Caterpillar. Boczne kieszenie na dole zasuwane na zamek błyskawiczny. Klasyczny krój oraz jednolity kolor pozwala łatwo dopasować bluzę roboczą do większości stylizacji.
Zobacz też inne dostępne polary.
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane