Bokserki męskie Snickers 9436 2 pary
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 139,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 14 punktów o wartości 1,00 zł
Niezwykle wygodne i wytrzymałe bokserki ze wzmocnionymi szwami znanej marki Snickers. Użyty materiał stretch zapewnia doskonałe dopasowanie oraz wysoki komfort. Świetnie sprawdzą się na co dzień. Zestaw zawiera dwie pary bokserek w dwóch różnych wersjach kolorystycznych.
Cechy produktu:
- wykonane z 95% bawełny oraz 5% elastanu o gramaturze 210 g/m2,
- tkanina stretch zapewniająca doskonałe dopasowanie,
- miękkie i wygodne,
- wyposażone w szeroką gumę w pasie,
- wytrzymałe, wzmacniane szwy,
- w zestawie 2 pary do wyboru: czarne i zielone lub czarne i granatowe,
- kod producenta: 9436.
Niezwykle wygodne bokserki męskie marki Snickers wykonane w 95% z bawełny oraz 5% elastanu o wysokiej gramaturze 210 g/m2. Zastosowana tkanina stretch zapewniająca miękkość, świetne dopasowanie oraz wysoki komfort. Bokserki wyposażone są w szeroki, wygodny ściągacz w pasie, który ozdobiony jest kontrastowym logiem producenta. Model ten ma wytrzymałe, wzmacniane szwy. Bokserki nie ograniczają swobody ruchów oraz doskonale sprawdzą się do codziennego użytku. W zestawie dwie pary w wariantach kolorystycznych: czarne z granatowymi lub czarne z zielonymi.
Zobacz także inne produktu z kategorii bielizna!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Bawełna
- Warstwa
- Pierwsza
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|