Koszulka odblaskowa polo Portwest DX412 z nowej kolekcji DX doskonale sprawdza się w pracy w wysokich temperaturach oraz przy ograniczonej widoczności, gdzie ostrzegawcze kolory i taśmy odblaskowe znacząco poprawiają bezpieczeństwo użytkowników. Innowacyjny, chłodzący materiał o strukturze siatki EzeeCool doskonale oddycha i odprowadza wilgoć. Segmentowa, wgrzewana taśma odblaskowa zapewnia dobrą widoczność i bezpieczeństwo i doskonale wygląda nadając koszulce polo DX412 nowoczesny, sportowy wygląd.
Koszulka odblaskowa polo Portwest DX412 cechy produktu:
- wykonana w sportowym stylu z nowoczesnych i oddychających materiałów,
- materiał główny EzeeCool o strukturze siatki, świetnie oddycha i odprowadza pot i wilgoć,
- doskonała do nadruków i personalizacji,
- dopasowany, sportowy krój slim fit oraz nowoczesne połączenia kolorów,
- zgrzewana, odblaskowa taśma segmentowa,
- pętla na mocowanie radiotelefonu,
- tkanina blokująca promienie UV z filtrem 40+ UPF blokada do 98% promieni UV,
- certyfikat EN 20471 Klasa 2 - utrzymuje się na minimum 50 cykli prania,
- skład materiału: 100% siatka EzeeCool,
- gramatura 150g,
- kod produktu: DX412.
Sprawdź inne modele koszulek odblaskowych w ofercie Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Spodnie robocze Snickers 3312 DuraTwill
Snickers Workwear
Spodnie robocze Snickers 6275 AllroundWork
Snickers Workwear
Kurtka puchowa pikowana Snickers 8102 Allroundwork
Często wybierane do tego produktu: