Kurtka wiatrówka Snickers 1948 Hybrid LiteWork
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Snickers 6241 spodnie robocze Stretch AllroundWork
Snickers Workwear
Snickers 6341 spodnie robocze Stretch AllroundWork
Hybrydowa kurtka robocza Snickers Workwear 1948 łączy w sobie wiatroszczelność oraz wysoka przewiewność. Zapobiega to przegrzaniu podczas ciężkiej pracy w wietrznych warunkach. Doskonale sprawdzi się w budownictwie, transporcie, serwisie oraz logistyce.
Cechy produktu:
- kolekcja LiteWork
- wiatroszczelna,
- zapewnia doskonałą wentylację,
- wysoki kołnierz chroniący przed wiatrem,
- wzmocnione kieszenie,
- elastyczny ściągacz,
- materiał: Główny - 100% poliamid; 69 g/m2. Wzmocnienie - 88% poliamid CORDURA®, 12% elastan; 275 g/m2. Wyściółka - 90% poliester, 10% elastan; 98 g/m2,
- kod producenta: 1948.
Wysokiej jakości kurtka robocza Snickers Workwear 1948 Hybrid LiteWork to połączenie wiatroszczelności oraz doskonałej wentylacji. Kurtka ta zapewnia idealną równowagę między ochroną przed wiatrem, a oddychalnością dzięki zastosowaniu przewiewnej i elastycznej tkaniny po bokach oraz szczeliny wentylacyjnej z tyłu. Wysoki kołnierz oraz elastyczny ściągacz u dołu zapewnia dodatkową ochronę. Przednie kieszenie wzmocnione. Kurtka męska robocza Snickers doskonale sprawdzi się przy większości pracy w wietrznych warunkach.
Zobacz także inne dostępne ubrania robocze Snickers w ofercie BalticBHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: