Snickers 3223 Rip-Stop Kevlar® spodnie robocze
Najniższa cena produktu 419,99 zł z dnia 23.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 419,99 zł z dnia 23.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 42 punktów o wartości 4,20 zł
Snickers Workwear Spodnie 3223 do prac podłogowych to wysokiej jakości spodnie robocze, idealne do prac podłogowych. Wykonane są z trwałego i odpornego na ścieranie materiału, co zapewnia długą żywotność produktu.
Cechy produktu:
- wytrzymałe spodnie przeznaczone do prac podłogowych,
- luźno dopasowane,
- wzmacniane w technologii rip-stop,
- praktyczne worki kieszeniowe,
- nakolanniki wzmacniane materiałem Rip-Stop Kevlar®,
- system pozycjonowania nakolanników Knee Guard,
- kieszeń na calówkę, nóż,
- model producenta: 3223.
Spodnie posiadają liczne kieszenie, w tym specjalną kieszeń na miarkę oraz kieszeń na telefon komórkowy. Dzięki temu narzędzia i sprzęt, które są niezbędne podczas pracy, zawsze będą pod ręką. Wzmocnione kolana i dolna część nogawek chronią przed przetarciem i zapewniają większą wygodę podczas pracy na kolanach. Niezwykle wytrzymałe wzmocnienia kolan Rip-Stop Kevlar® sprawiają, że spodnie Snickers 3223 idealnie nadają się dla glazurników, parkieciarzy i wykończeniowców wykonujących dużą ilość prac na kolanach.
Sprawdź również inne spodnie robocze w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Regular
- Spodnie elastyczne
- Nie
- Cechy dodatkowe spodni
- Kieszenie na nakolanniki
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|