Spodnie robocze Snickers 3215 Comfort Cotton
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Spodnie robocze Snickers 3215 Comfort Cotton to wygodne spodnie z workami kieszeniowymi, charakteryzujące się luźnym dopasowaniem, zaprojektowane z myślą o codziennym użytkowaniu. Wykonane z trwałej i oddychającej tkaniny bawełnianej, zapewniają one doskonały komfort pracy.
Spodnie robocze Snickers 3215 Comfort Cotton cechy produktu:
- wykonane w 100% z bawełny,
- luźno dopasowany krój,
- praktyczne worki kieszeniowe,
- system pozycjonowania nakolanników KneeGuard™,
- wzmocnienia z materiału CORDURA®,
- profilowane nogawki dla zapewnienia lepszej ergonomii ruchów,
- klin w kroku zwiększający żywotność spodni,
- nieregularnie szyty przód i tył spodni,
- doły nogawek podszyte wodoodpornym materiałem CORDURA®,
- kieszenie wzmacniane materiałem CORDURA®,
- pętla z taśmy ułatwiająca wieszanie spodni do suszenia,
- boczna kieszeń cargo z miejscem na telefon,
- kieszeń na miarkę, ołówek z uchwytem na nóż,
- skład materiału: 100% bawełna; 380 g/m²,
- nazwa producenta: Snickers 3215 Spodnie Comfort Cotton z workami kieszeniowymi,
- kod produktu: 3215.
Spodnie robocze Snickers 3215 to model dla użytkowników poszukujących spodni z bawełny. Wykonane z miękkiej i przyjemnej w dotyku tkaniny, która dobrze oddycha i ma zwiększoną odporność na gorące opiłki. Spodnie uszyte w kroju luźnym, mają jednak profilowane nogawki. Doły nogawek wzmocnione CORDURA® zwiększają trwałość, a system pozycjonowania nakolanników KneeGuard™, wyposażony w wzmocnienia z materiału CORDURA®, zapewnia niezawodną ochronę kolan. Klin umieszczony w kroku przejmuje główne naprężenia materiału i zwiększa żywotność spodni.
Sprawdź inne modele spodni roboczych w naszym sklepie.
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...