-
MenuPowrót
- NOWOŚCI
-
ODZIEŻ ROBOCZA
-
-
-
-
-
POPULARNE MARKI
-
-
-
BUTY ROBOCZE
-
-
-
-
Polecani producenci
-
-
-
-
-
RĘKAWICE ROBOCZE
-
-
-
Polecane na sezon
-
-
-
Specjalne przeznaczenie
-
-
-
-
AKCESORIA I WYPOSAŻENIE
-
-
Pasy i nakolanniki Diggers
-
-
-
-
-
-
PRODUKTY OCHRONNE
-
-
-
-
Okulary ochronne
-
-
-
Kaski, hełmy i akcesoria
-
-
-
- OUTLET
- MARKI
Karta podarunkowa BalticBHP
to najlepszy pomysł na prezent dla prawdziwego profesjonalisty. Nie strzelaj na ślepo z prezentem dla ważnej osoby. W BalticBHP każdy profesjonalista znajdzie coś dla siebie. Kartę możesz wysłać na swój adres mailowy lub przekazać na wskazany e-mail np. do osoby której chcesz zrobić prezent.
Karta jest ważna 365 dni od dnia zakupu i uprawnia do obniżenia kwoty zamówienia o wartość karty podarunkowej. Kartę podarunkową należy wykorzystać w całości w jednym zamówieniu. Kod karty należy wpisać w polu "Kod rabatowy" w koszyku podczas składania zamówienia.
Kartę możesz łatwo wysłać do swojego znajomego z poziomu konta klienta, Twój znajomy otrzyma wiadomość e-mail z kartą do pobrania. Poniżej instrukcja jak łatwo wysłać kartę do znajomego:
Co musisz wiedzieć o karcie podarunkowej BalticBHP:
- masz 365 dni na wykorzystanie,
- karta działa jak kod rabatowy - obniża wartość koszyka o wartość karty,
- karty nie można zwrócić, produkty zakupione z użyciem karty podlegają standardowym procedurom zwrotu.
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś opinię
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz opinię
Opinia została wysłana
Twoja opinia nie może być wysłana
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.