Spodnie robocze Snickers Second Life
Prowadzimy dział second life by dać produktom drugie życie, prosimy przed zakupem zastanów się czy akceptujesz drobne defekty, zabrudzenia produktu by nie generować dodatkowego wpływu na środowisko w procesie zwrotów produktów.
Spodnie robocze Snickers Second Life stan produktów:
TW1155887 szare:
- Noszą ślady użytkowania– głównie widoczne zabrudzenia na kieszeniach i nogawkach
- Metki: brak metek (oderwane)
TW1155885 białe:
- brudne nogawki (zabrudzenia w magazynie)
TW1071106 granatowe:
- zabrudzenia magazynowe, do wyprania
Second Life – drugie życie, nowa szansa!
Wierzymy, że każda rzecz zasługuje na więcej niż jedną szansę. Dlatego stworzyliśmy Second Life – program, w którym dajemy drugie życie produktom używanym lub z drobnymi defektami. Zamiast trafiać na śmietnik – trafiają z powrotem do obiegu. Oferujemy produkty w atrakcyjnych cenach – z gwarancją sprawności i zgodności z opisem.
Dzięki Second Life:
- Ograniczasz nadprodukcję i ilość odpadów.
- Wspierasz odpowiedzialne wybory zakupowe.
- Oszczędzasz, nie rezygnując z jakości.
To nie jest zwykła wyprzedaż – to świadomy krok w stronę lepszej przyszłości.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Snickers Workwear
HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Santocka 39
71-083 Szczecin
office@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...