• Buty Grisport Second Life
SECOND LIFE

Buty Grisport Second Life

439,99 zł
Oszczędzasz: -50%
219,99 zł
Kolor: Brązowy
  • Brązowy
44
44
Zobacz tabelę rozmiarów
Jak mierzymy wkładkę?
  1. Wkładkę mierzymy sztywną linijką, płasko od przedniej krawędzi do krawędzi wkładki za piętą.
  2. Wkładki nie należy mierzyć centymetrem krawieckim, elastyczną miarką, nie należy dociskać miarki do krzywizny wkładki.
  3. Wymiary w tabeli podane są dla pomiaru od krawędzi do krawędzi wkładki.
  4. pomiar-wkladki
Jak dobrać długość wkładki?
  1. Połóż miarkę na podłodze i połóż na niej stopę. Zmierz długość swojej stopy.
  2. Dodaj o otrzymanego pomiaru 0,5 cm luzu roboczego wymaganego do wygodnej pracy.
  3. INSTRUKCJA POMIARU STOPY
ROZMIAR DŁUGOŚĆ WKŁADKI [CM] MAKSYMALNA DŁUGOŚĆ STOPY [CM] SZEROKOŚĆ WKŁADKI (CM)
41 27 26,5 9,2
42 27,5 27 9,4
43 28,5 28 9,5
44 29 28,5 9,7
45 29,8 29,3 10
46 30,5 30 10,3



Zobacz tabelę rozmiarów
Jak mierzymy wkładkę?
  1. Wkładkę mierzymy sztywną linijką, płasko od przedniej krawędzi do krawędzi wkładki za piętą.
  2. Wkładki nie należy mierzyć centymetrem krawieckim, elastyczną miarką, nie należy dociskać miarki do krzywizny wkładki.
  3. Wymiary w tabeli podane są dla pomiaru od krawędzi do krawędzi wkładki.
  4. pomiar-wkladki
Jak dobrać długość wkładki?
  1. Połóż miarkę na podłodze i połóż na niej stopę. Zmierz długość swojej stopy.
  2. Dodaj o otrzymanego pomiaru 0,5 cm luzu roboczego wymaganego do wygodnej pracy.
  3. INSTRUKCJA POMIARU STOPY
ROZMIAR DŁUGOŚĆ WKŁADKI [CM] MAKSYMALNA DŁUGOŚĆ STOPY [CM] SZEROKOŚĆ WKŁADKI (CM)
41 27 26,5 9,2
42 27,5 27 9,4
43 28,5 28 9,5
44 29 28,5 9,7
45 29,8 29,3 10
46 30,5 30 10,3



Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Hej! kup ten produkt i odbierz  22 punktów Baltic Club  warte  4,40 zł

Buty Grisport Second Life opis uszkodzeń:

  • buty są nowe, mają zabrudzone wkładki wewnętrzne - przymierzane, pochodzą ze zwrotu. 

Prosimy przemyśl ten zakup, prowadzimy dział second life by ograniczyć marnotrawienie materiałów i produktów i dać im szanse na nowe życie. Nie chcemy generować dodatkowego wpływu na środowisko przez zwroty. Dzięki!

Second Life – drugie życie, nowa szansa!

Wierzymy, że każda rzecz zasługuje na więcej niż jedną szansę. Dlatego stworzyliśmy Second Life – program, w którym dajemy drugie życie produktom używanym lub z drobnymi defektami. Zamiast trafiać na śmietnik – trafiają z powrotem do obiegu. Oferujemy produkty w atrakcyjnych cenach – z gwarancją sprawności i zgodności z opisem.

Dzięki Second Life:

  • Ograniczasz nadprodukcję i ilość odpadów.
  • Wspierasz odpowiedzialne wybory zakupowe.
  • Oszczędzasz, nie rezygnując z jakości.

To nie jest zwykła wyprzedaż – to świadomy krok w stronę lepszej przyszłości.

Norma
ESD - ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Waga 1 buta r 42
653
Materiał
Skóra
Normy EN
EN 20345
Klasa ochrony obuwia
S1P
Podnosek
Kompozytowy
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Zapięcie
Rzepy
Membrana wodoodporna
Nie
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent: Grisport

Grisport SPA

Via Erega, 1

31030 Castelcucco

contatti.sito@grisport.it