Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie jak najszybciej trafiło w Twoje ręce! Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji zamówienia - z reguły zamówienia wysyłamy w ciągu 24 h, w dni robocze od poniedziałku do piątku, a o każdym etapie realizacji informujemy poprzez wiadomość e-mail. Czas dostawy przesyłki zależy od wybranego przewoźnika. Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą koszt oraz przewidywany czas dostawy. Przypominamy, że na czas dostawy wpływ ma także wybrana forma płatności - w przypadku przelewów tradycyjnych zamówienia realizujemy dopiero po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.

Forma dostawy Koszt dostawy brutto Darmowa wysyłka* Przewidywany czas dostawy
Kurier GLS (przedpłata) 15,99 zł Od 500 zł 1 dzień roboczy
Kurier GLS (pobranie) 16,99 zł Od 500 zł 1 dzień roboczy
Paczkomaty InPost (przedpłata) 12,21 zł Od 500 zł do 2 dni roboczych
Paczkomaty InPost (pobranie) 15,23 zł Od 500 zł do 2 dni roboczych
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Poznaniu 0 zł nie dotyczy do 2 dni roboczych
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Nowej Soli 0 zł nie dotyczy do 2 dni roboczych
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Sosnowcu 0 zł nie dotyczy do 2 dni roboczych
GLS International 37,99 zł Od 500 zł zależnie od kraju od 2 do 4 dni roboczych
*Darmowa wysyłka obejmuje wyłącznie zamówienia o określonej wartości brutto, większej lub równej kwocie podanej w tabeli. Wartość brutto zamówienia wymagana do darmowej wysyłki może się różnić w zależności od wybranej formy dostawy i może zostać zmieniona w dowolnym momencie. Więcej informacji na temat kosztów dostawy znajdziesz w Regulaminie.

Po nadaniu przesyłki otrzymasz od nas numer listu przewozowego, dzięki któremu możesz sprawdzić jej status w sekcji śledzenie przesyłki. Jeśli status Twojej przesyłki nie zmienił się od 5 dni roboczych, a przewoźnik nie skontaktował się z Tobą - odezwij się do nas. Pamiętaj, że nie ma możliwości ponownej wysyłki paczki, która nie została odebrana. W przypadku kuriera - podejmie on dwie próby doręczenia przesyłki. W przypadku dostawy do paczkomatu InPost masz 48 godzin na odebranie przesyłki. Zamawiając z odbiorem osobistym sklepie, na odebranie zamówienia masz 3 dni robocze od momentu otrzymania powiadomienia. Jeżeli zamówienie wróci do naszego magazynu, zostanie potraktowane jako zwrot - otrzymasz środki za zakup.

Jeśli pilnie potrzebujesz jakiegoś produktu, np. ze względu na prowadzoną kontrolę lub audyt w zakładzie pracy, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wiemy jak ważne jest, by pracownicy posiadali w takich sytuacjach niezbędne środki ochrony indywidualnej. Dlatego w sytuacjach kryzysowych jesteśmy gotowi by pomóc.