Kombinezon ocieplany Helly Hansen Leknes
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Bluza robocza Snickers 9435 micro fleece
Helly Hansen Leknes kombinezon ocieplany
Doskonała ochrona przed wilgocią i izolacja termiczna, to najważniejsze cechy kombinezonu Helly Hansen Leknes. Wodoodporny, doskonale ocieplony, o właściwościach oddychających zapewni Ci komfort pracy w ciężkich warunkach pogodowych, szczególnie zimą i w ekstremalnych warunkach. Zastosowana technologia Helly Tech® Protection ma za zadanie utrzymać Twoje ciało suche i zapewnić mu odpowiednią izolację termiczną. Zamki błyskawiczne kryte są listwą sztormową, dzięki czemu nie ma ryzyka przemoknięcia kombinezonu podczas deszczu. Regulowane otwory wentylacyjne pozwolą Ci dostosować temperaturę ciała do wykonywanej aktywności fizycznej. Szwy kombinezonu zostały podklejone by zapewnić pełną wodoodporność.
Cechy produktu:
- membrana Helly Tech® Protection,
- odpinany kaptur w pełni kompatybilny z kaskiem,
- spełnia normę EN 342, dla odzieży chroniącej przed zimnem,
- spełnia normę EN 343, możesz go używać bez kamizelki odblaskowej.
Sprawdź również kurtki robocze w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: