



100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 50 punktów o wartości 5,00 zł
Doskonała ochrona przed wilgocią i izolacja termiczna, to najważniejsze cechy kombinezonu Helly Hansen Leknes. Wodoodporny, doskonale ocieplony, o właściwościach oddychających zapewni Ci komfort pracy w ciężkich warunkach pogodowych, szczególnie zimą i w ekstremalnych warunkach. Zastosowana technologia Helly Tech® Protection ma za zadanie utrzymać Twoje ciało suche i zapewnić mu odpowiednią izolację termiczną. Zamki błyskawiczne kryte są listwą sztormową, dzięki czemu nie ma ryzyka przemoknięcia kombinezonu podczas deszczu. Regulowane otwory wentylacyjne pozwolą Ci dostosować temperaturę ciała do wykonywanej aktywności fizycznej. Szwy kombinezonu zostały podklejone by zapewnić pełną wodoodporność.
Sprawdź również kurtki robocze w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane