Kalosze ochronne białe z podnoskiem FD84 S4 CI FO cechy techniczne:
- Odporność na oleje i chemikalia - Wysoka odporność na oleje, tłuszcze, rozpuszczalniki organiczne i różne chemikalia, co czyni je idealnymi do zastosowań w przemyśle spożywczym.
- Pełna wodoodporność - 100% wodoodporność chroni stopy przed wilgocią.
- Izolacja przed zimnem - Skuteczna izolacja przed niskimi temperaturami, aż do -17°C.
- Podnosek stalowy - Bezpieczny podnosek stalowy zapewnia dodatkową ochronę przed urazami.
- Odporność na ścieranie - Podwyższony profil kaloszy zapewnia lepszą trwałość i odporność na ścieranie.
- Podeszwa odporna na paliwa i oleje - Podeszwa z materiału Mono PU jest odporna na paliwa i oleje, co zwiększa trwałość i bezpieczeństwo obuwia.
- Podeszwa antypoślizgowa (SRC) - Podeszwa antypoślizgowa (klasa SRC) zmniejsza ryzyko poślizgnięcia się na powierzchniach ceramicznych i stalowych.
- Obuwie antystatyczne - Obuwie jest antystatyczne, co chroni przed elektrycznością statyczną.
- Pochłanianie energii - Pochłaniacz energii pod piętą zapewnia dodatkowy komfort podczas chodzenia.
- Antybakteryjna wyściółka - Kalosze są wyposażone w antybakteryjną, zmywalną wyściółkę z dodatkowymi wkładkami ortopedycznymi, które zapewniają podparcie łuku stopy i amortyzację pięty.
- Certyfikacja CE - Kalosze są zgodne z normami europejskimi CE.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...