Nadruk na odzieży roboczej 20 x 10 cm
Masz pytania dotyczące nadruków? Napisz na print@balticenterprise.pl.
Dostosowywanie produktu
Nie zapomnij zapisać swojej personalizacji, aby móc dodać ją do koszyka
Nadruk na odzieży robocze wykonany mocną folią wgrzaną na gorąco w wybranym miejscu odzieży. Doskonała okazja na wzmocnienie wizerunku firmy oraz wyróżnienie się na tle konkurencyjnych ekip. Maksymalna szerokość nadruku to 20 cm.
Nadruk na odzieży co otrzymasz zamawiając usługę?
- wykonamy 1 nadruk na wybranej odzieży we wskazanym w zamówieniu miejscu na podstawie dostarczonego loga/napisu,
- nadruk może mieć maksymalnie 20 cm szerokości i 10 cm wysokości,
- jeśli chcesz wykonać więcej nadruków na jednej sztuce odzieży dodaj do koszyka więcej sztuk usługi nadruku,
Jak przebiega proces realizacji:
- jeśli nie wgrałeś loga lub nie dodałeś tekstu jaki mamy nadrukować przez nasz formularz, po złożeniu i opłaceniu zamówienia prześlij na adres print@balticenterprise.pl logo/napis w formacie PDF, podając w tytule "zamówienie nadruków numer:....... "
- po otrzymaniu danych do nadruku jeśli nie będziemy mieć dodatkowych pytań przystępujemy do produkcji, która zazwyczaj zajmuje około 3-5 dni roboczych,
- o każdym etapie realizacji produkcji zostaniesz poinformowany wiadomością mailową.
Zanim złożysz zamówienie:
- wykonanie nadruków na odzieży powoduje, że stają się one produktem spersonalizowanym - takiego produktu nie możesz zwrócić.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: