Półbuty robocze Solid Gear Haze Moon S1P SRC
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Obuwie ochronne o sportowym wyglądzie Haze Moon S1P zapewnią wysoki komfort oraz świetną ochronę w czasie pracy.
Półbuty robocze Solid Gear Haze Moon S1P SRC cechy produktu:
- nowoczesny, sportowy wygląd,
- cholewka to lekki bezszwowy StarKnit,
- zewnętrzna, gumowa podeszwa antypoślizgowa i odporna na olej,
- podeszwa wewnętrzna wykonana z pianki EVA o podwójnej gęstości,
- ułatwiający wiązanie system BOA® Fit,
- innowacyjny podnosek Nano,
- wkładka antyprzebiciowa,
- spełniają wymagania norm EN ISO 20345:2011 S1P, SRC,
- kod producenta SG80119.
Solid Gear Haze Moon to obuwie ochronne o sportowym wyglądzie. Lekka, bezszwowa cholewka StarKnit świetnie dopasowuje się do kształtu stopy i zapewnia dobrą cyrkulację powietrza. Podeszwa środkowa wykonana jest z pianki EVA o podwójnej gęstości, dzięki czemu półbuty robocze zapewniają komfort użytkowania na wysokim poziomie. Gumowa podeszwa zewnętrzna ma właściwości antypoślizgowe i jest odporna na olej. W butach roboczych zastosowano ułatwiający wiązanie system BOA® Fit. Dodatkowo półbuty robocze wyposażone są w innowacyjny podnosek Nano, który jest o wiele mocniejszy od podnosków z włókna szklanego oraz we wkładkę antyprzebiciową, dzięki czemu zapewnią wysoką ochronę przed urazami. Obuwie robocze spełniają wymagania norm EN ISO 20345:2011 S1P, SRC.
Sprawdź też inne produkty marki Solid Gear dostępne w naszej ofercie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: