DutchEnglishGermanPolishRussian

Pomoc

Witaj na stronie pomocy sklepu balticbhp.pl. Produkty bhp i środki ochrony indywidualnej Tutaj udzielamy pomocy i odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania.

1. Jak złożyć zamówienie?

Wybierz interesujący Cię produkt z naszej oferty, w kolorze i rozmiarze jaki Cię interesuje, a następnie kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”. W tej chwili umieściłeś swój produkt w koszyku. Możesz teraz sprawdzić ile produktów znajduje się w koszyku, jaka jest ich łączna cena, a także koszt przesyłki. Jeśli kupiłeś już wszystkie produkty bhp jakich potrzebujesz, przejdź do formularza dostawy i płatności.

2. Czy muszę mieć założone konto w sklepie by złożyć zamówienie ?

NIE. Nie musisz wypełniać formularzy, rejestrować się – choć pamiętaj, że ten proces przechodzisz tylko raz i jednocześnie zyskujesz dostęp do rabatów na swoje ulubione buty robocze czy rękawice ochronne oraz wielu innych instrumentów dostępnych dla zarejestrowanych użytkowników sklepu balticbhp.pl. Jeśli nadal nie chcesz się rejestrować, to po umieszczeniu produktów w koszyku, wybierz opcję zakup bez rejestracji, podaj dane do wysyłki oraz faktury i ciesz się szybkimi zakupami bez konieczności rejestrowania konta w naszym sklepie.

3. Nie dostałem przesyłki, chcę sprawdzić co się z nią dzieje.

Potrzebujesz pomocy? To dla nas nie problem. Zadzwoń pod nr telefonu 68 300 02 71, nasz dział obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji. Sprawdzimy co się dzieje z Twoją przesyłką, zwrotem, reklamacją.

4. Kupiłem produkt ale chcę go oddać. Czy mogę?

Zwroty to dla nas nie problem. Masz 14 dni na rezygnację z zakupu. Możesz skorzystać z formularza odstąpienia od umowy dostępnego na naszej stronie albo zwyczajnie napisać do nas wiadomość.

5. Mam problem z produktem, chciałbym złożyć reklamację.

Twoja reklamacją zajmiemy się z uwagą. Napisz do nas wiadomość na adres bok@balticenterprise.pl lub zadzwoń . Jeśli to nie kłopot wypełnij i prześlij do nas formularz reklamacyjny dostępny tutaj – protokół reklamacji. W ten sposób łatwiej będzie nam szybko rozpatrzyć Twoją reklamację.

6. Potrzebuje produkty bhp, odzież roboczą, środki ochronne dla pracowników. Czy produkty w sklepie mają odpowiednie normy?

Wszystkie produkty dostępne w balticbhp.pl, które są środkami ochrony indywidualnej ŚOI, posiadają stosowne certyfikaty, instrukcje obsługi i odpowiednie deklaracje. W naszym sklepie dostępne są też inne produkty niż ŚOI, które nie wymagają certyfikacji. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem technicznym.