Spodnie robocze Snickers 3213 Ripstop szare
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Spodnie Snickers 3213 to idealne połączenie lekkości i trwałości, stworzone z myślą o komforcie w pracy. Wykonane z wytrzymałej tkaniny rip-stop, która jest odporna na rozdarcia, zapewniają swobodę ruchów i przewiewność, nawet w wysokich temperaturach.
Cechy produktu:
- lekka, a jednocześnie wytrzymała konstrukcja,
- tkanina rip-stop o wysokiej odporności na uszkodzenia,
- praktyczne kieszenie z workami na narzędzia,
- system KneeGuard™ z nakolannikami wzmacnianymi materiałem Cordura® dla ochrony kolan,
- kieszeń na miarkę składaną oraz nóż,
- kontrastowe detale i wzmocnione zakończenia nogawek chroniące przed wilgocią.
Dodatkowe udogodnienia to profilowane nogawki i wszyty klin w kroku, które zapewniają maksymalną swobodę ruchów. Spodnie Snickers 3213 oferują niezrównany komfort i trwałość, doskonale sprawdzając się w trudnych warunkach pracy.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: