Kurtka softshell Snickers 1205 Allroundwork ostatnie sztuki
Kurtka softshell Snickers 1205 AllroundWork to wszechstronna i funkcjonalna kurtka robocza, idealna do codziennego użytku w wymagających warunkach. Wykonana z wytrzymałego i elastycznego materiału softshell, zapewnia ochronę przed wiatrem i lekkim deszczem, jednocześnie oferując doskonałą oddychalność i swobodę ruchów. Kurtka posiada ergonomiczny krój, który zapewnia komfort podczas intensywnej pracy, a praktyczne kieszenie z zamkami umożliwiają przechowywanie niezbędnych narzędzi i akcesoriów. Wzmocnienia w strategicznych miejscach podnoszą trwałość, a stylowy, czarny design sprawia, że kurtka doskonale nadaje się również do noszenia poza miejscem pracy.
Kurtka softshell Snickers 1205 Allroundwork czarna cechy produktu:
- Wiatroodporny materiał softshell.
- Dużo miejsca z przodu i z tyłu na znakowanie firmowe.
- Wysoki kołnierz.
- Elastyczny dolny ściągacz.
- Zapięcie na rzep na mankietach.
- Dwie kieszenie przednie zapinane na suwak.
Wiatroodporny
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: