- Nowy
Koszula flanelowa Snickers 8516
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 99,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 10 punktów o wartości 1,00 zł
Klasyczna koszula robocza w kratę Snickers 8516 wykonana w 100% z bawełny. Zapomnij o nudnych jednokolorowych koszulach i postaw na praktyczną i wygodną koszulę Snickers. Często wybierana przez rzemieślników, majsterkowiczów, koszula flanelowa nadal cieszy się wielką popularnością.
Cechy produktu:
- wytrzymała wykonana w 100% z bawełny,
- zapinana na guziki, mankiety regulowane,
- miękka szczotkowana tkanina typu twill,
- kieszenie z klapką na klatce piersiowej zapinane na guzik,
- materiał: 100% bawełna, gramatura 165 g/m2,
- kod producenta: 8516.
Koszula robocza o klasycznym designie w modną kratę Snickers 8516 zaprojektowana została specjalnie z myślą o rzemieślnikach którzy nie wyobrażają sobie swojego stroju roboczego bez koszuli flanelowej. Może być noszona zarówno jako warstwa wierzchnia, jak i jako warstwa podstawowa. Łatwo możesz z niej zrobić koszulę z krótkim rękawem podwijając mankiety.
Zobacz też pozostałe koszule robocze z naszej oferty.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Regular
- Kolekcja
- AllroundWork
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane