• Amortyzator bezpieczeństwa z linką Yato YT-74236
  • Nowy
  • Wyprzedane

Amortyzator bezpieczeństwa z linką Yato YT-74236

58,99 zł
Cena regularna: 58,99 zł
Ilość
Wyprzedane
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  5.9 punktów  o wartości  1,18 zł

Amortyzator bezpieczeństwa Yato YT-74236 to element systemu zabezpieczenia przed upadkiem z wysokości, którym połączysz swoje szelki bezpieczeństwa z punktem kotwiczącym. Amortyzator wyposażony jest w dwa zakręcane zatrzaśniki bezpieczeństwa oraz statyczną taśmę połączoną z amortyzatorem. Podczas upadku odpowiednio zszyte taśmy amortyzatora ulegają rozpruciu i wyhamowują upadek użytkownika. 

Amortyzator bezpieczeństwa Yato YT-74236 cechy produktu:

  • długość 1,8m,
  • średnica liny zabezpieczającej 12mm,
  • dwa zakręcane karabinki o prześwicie 16mm,
  • maksymalne obciążenie to 100kg,
  • norma EN 355,
  • okres użytkowania od daty produkcji to 5 lat,
  • numer katalogowy: YT-74236.

Gdzie możesz wykonać roczny przegląd amortyzatora bezpieczeństwa Yato YT-74236?

Nie musisz już robić corocznych przeglądów sprzętu wysokościowego u producenta. Przegląd oraz wpis do karty użytkownika może być wykonany przez dowolnego specjalistę posiadającego uprawnienia do wykonywania przeglądów szelek i sprzętu wysokościowego. 

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.