Bluza z kapturem Snickers 2888
Rozpinana bluza robocza Snickers 2888 z regulowanym kapturem to doskonały element wyposażenia dla każdego fana Snickers Workwear. Duże haftowane logo na piersi w kontrastowych kolorach.
Snickers bluza 2888 cechy produktu:
- wykonana z bawełny i poliestru,
- długi zamek błyskawiczny,
- trwały i gruby materiał,
- niezwykle wysoka gramatura materiału 400 g/m2,
- duże widoczne logo Snickers na piersi,
- materiał poddany procesowi dekatyzacji dla utrzymania rozmiaru nawet po wielu praniach
- elastyczne ściągacze w pasie i na rękawach,
- pojemne kieszenie i kaptur chroniący przed zimnem,
- 80% bawełna, 20% poliester,
- kod producenta: 2888.
Snickers bluza 2888 z kapturem
Bluza z kapturem kultowej szwedzkiej marki odzieży roboczej Snickers. Wykonana z mieszanki bawełny i poliestru o bardzo wysokiej gramaturze aż 400 g/m2. Dwie duże kieszenie na wysokości bioder. Na piersi znajduje się duże, widoczne logo Snickers. Ściągany trokiem kaptur osłoni Cię przed wiatrem i zimnem. Elastyczne ściągacze na rękawach oraz w pasie dla dodatkowej ochrony przed chłodem oraz zwiększonej wygody użytkowania.
Zobacz pozostałe bluzy robocze w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: