Buty robocze spawalnicze Base Welder S3

564,99 zł
Oszczędzasz: -19%
459,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
39
39
40
WYPRZEDANE
41
42
43
WYPRZEDANE
44
45
46
47
WYPRZEDANE
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  46 punktów  o wartości  9,20 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Buty robocze spawalnicze Base Welder S3 cechy produktu: 

  • Obuwie antystatyczne
  • Wodoodporna cholewka zapobiegająca przemoczeniu wnętrza buta
  • Stalowy podnosek odporny na uderzenia do 200 J
  • Śródpodeszwa Fresh’n Flex odporna na przebicie
  • Amortyzacja pod piętą dla lepszego komfortu
  • Odporność na ciepło do 300°C przez 1 minutę (HRO)
  • Odporność na działanie węglowodorów
  • Możliwość stosowania wkładek ortopedycznych zgodnych z normą DGUV112-191
  • Cholewka z wodoodpornej skóry licowej
  • Wyściółka SmellStop – antybakteryjna i neutralizująca zapachy
  • Podeszwa AirTech PU/Guma HRO o podwójnej gęstości
  • Model przeznaczony dla mężczyzn
  • Spełniają normy: EN ISO 20345:2011 S3 HRO SRA

Wybierz trwałość, bezpieczeństwo i komfort w jednym. Buty Base łączą stalowy podnosek i nowoczesne technologie z wygodą użytkowania przez cały dzień. Skórzana cholewka chroni przed wilgocią, a wyściółka SmellStop zapewnia świeżość i higienę. To niezawodne obuwie do intensywnej pracy w trudnych warunkach.

Norma
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Materiał
Skóra
Normy EN
EN 20345
Klasa ochrony obuwia
S3
Podnosek
Kompozytowy
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Zapięcie
Rzepy
Membrana wodoodporna
Tak
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Base protection Srl – Unipersonale

Via dell’Unione Europea 61

76121 Barletta

info@baseprotection.com