Koszulka polo Snickers 2710 MultiPockets™
Koszulka polo Snickers 2710 Multipockets to doskonały wybór dla osób poszukujących wysokiej jakości koszulki roboczej, która łączy w sobie funkcjonalność, wygodę i styl. Poza trwałym materiałem i doskonałym wykonaniem, koszulka 2710 oferuje dodatkowe innowacyjne kieszenie boczne w systemie MultiPockets™.
Koszulka polo Snickers 2710 MultiPockets™ cechy produktu:
- trwała koszulka robocza,
- opatentowane kieszenie MultiPockets™, dwie inteligentne kieszenie idealne na telefon lub okulary,
- dodatkowo wzmocniona na kieszeniach i szyi,
- ryglówki zabezpieczające kieszenie przed rozerwaniem,
- uchwyt na kabel od słuchawek przy szyi,
- dwa guziki,
- logo Snickers Workwear na rękawie,
- elastyczne ściągacze na rękawach z materiału Rib-Knit,
- materiał: 100% bawełna, 240 g/m²,
- kod produktu: 2710.
Wykonana z wysokiej jakości materiałów, koszulka polo Snickers 2710 Multipockets zapewnia nie tylko komfort noszenia, ale także trwałość i odporność na intensywne użytkowanie. Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów tej koszulki roboczej są praktyczne kieszenie umieszczone w strategicznych miejscach. Multipockets to rozwiązanie, które umożliwia wygodne przechowywanie narzędzi i drobnych akcesoriów niezbędnych podczas pracy. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które potrzebują łatwego dostępu do różnego rodzaju przedmiotów w trakcie wykonywania zadań zawodowych.
Sprawdź inne modele koszulek polo w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: