Koszulka t-shirt Carhartt Force z grafiką 106653
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Koszulka t-shirt Carhartt Force z grafiką cechy produktu
- Materiał: Gramatura 5,75 oz/yd2 - 195 g/m2
- Skład materiału:
- Basil Heather: 60% bawełna / 40% poliester
- Black, Marine Blue, Navy: 65% bawełna / 35% poliester
- Dopasowanie: Relaxed Fit
- Technologia Force® odprowadzająca pot i zapewniająca szybkie schnięcie
- FastDry® – komfort i chłód przez cały dzień
- Stain Breaker® – łatwe usuwanie plam
- Płaskie szwy dla zwiększonego komfortu
- Raglanowe rękawy zwiększające zakres ruchu
- Perforowane panele boczne zapewniające cyrkulację powietrza
- Grafika block logo
- Miękka etykieta na karku
- Ochrona przed promieniowaniem UV – UPF 25+
Dlaczego warto wybrać koszulkę t-shirt Carhartt Force z grafiką?
Dzięki technologii Force® i FastDry® koszulka pozostaje sucha i świeża nawet podczas intensywnego wysiłku. Perforowane panele boczne zapewnią optymalną wentylację w upalne dni, a luźny krój gwarantuje pełną swobodę ruchów. Dodatkowa ochrona przed promieniowaniem UV sprawia, że koszulka sprawdzi się w każdych warunkach.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Workstyle Wojciech Feluś
Podwale 3
Chrzanów 32-500
info@workstyle.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...