Snickers 3211 Cooltwill spodnie robocze
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 28 punktów o wartości 2,80 zł
Spodnie robocze Snickers 3211 Cooltwill - doskonałe połączenie funkcjonalności, komfortu i stylu. Te wysokiej jakości spodnie zostały zaprojektowane z myślą o profesjonalistach, którzy potrzebują niezawodnej odzieży roboczej do codziennego użytku.
Snickers 3211 Cooltwill spodnie robocze cechy produktu:
- lekkie i wytrzymałe spodnie z miękkiego w dotyku materiału typu twill,
- krój regular, luźno dopasowane,
- system pozycjonowania nakolanników KneeGuard™,
- wzmocnienia z materiału CORDURA®,
- praktyczne worki kieszeniowe,
- profilowane nogawki ułatwiające poruszanie się i zmiany pozycji,
- wiele praktycznych kieszeni, w tym na miarę,
- boczna kieszeń typu cargo wzmocniona CORDURA®,
- kieszeń na miarę, nóż, ołówek,
- odszyte w nieregularnym kroju,
- taśma do wieszania i suszenia spodni,
- doły nogawek wykończone wodoodporną CORDURA®.
- model producenta: 3211.
Oferują ponadprzeciętny komfort pracy w codziennym użytkowaniu. Wykonane z lekkiej i trwałej tkaniny typu CoolTwill, dającej wygodę i przewiewność w warunkach wysokich temperatur. System pozycjonowania nakolanników KneeGuard™ ze wzmocnieniami z materiału Cordura® gwarantuje niezawodną ochronę kolan nawet w ciężkich warunkach pracy. Dodatkową wygodę ruchu zapewniają profilowane nogawki, zaś elastyczność – strategicznie wszyty klin w kroku. Wyposażone w kieszeń na miarę składaną, z luźnym końcem dla lepszej wygody pracy. Elementem kroju są ponadto wzmocnione zakończenia nogawek polepszające trwałość i zabezpieczające przed przemakaniem.
Sprawdź również inne spodnie robocze w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Regular
- Spodnie elastyczne
- Nie
- Cechy dodatkowe spodni
- Kieszenie na nakolanniki
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|