


Najniższa cena produktu 114,99 zł z dnia 09.02.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 11 punktów o wartości 1,00 zł
Termos obiadowy Esbit Food Jug to genialne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą cieszyć się ciepłym posiłkiem nawet podczas długiego dnia w pracy. Jak wszystkie produkty Esbit, pojemnik ten łączy w sobie przemyślany design i wysoką jakość wykonania.
Termos na posiłki wykonany ze stali nierdzewnej, z zewnątrz pokryty matową, antypoślizgową warstwą, która zapewnia dobry chwyt nawet w rękawicach roboczych. Zastosowana wewnątrz powłoka antybakteryjna ułatwia utrzymanie termosu w czystości. Termos wyposażony jest w korek z zaworem bezpieczeństwa oraz nakrętkę, która z powodzeniem zastąpi miskę. Zawór umieszczony na korku pozwala na zredukowanie ciśnienia wewnątrz termosu i usunięcie gorącej pary przed otwarciem pojemnika. Duży otwór ułatwia nakładanie posiłku oraz czyszczenie wewnętrznych ścianek. Wysokość termosu to ok. 12,5 cm (500 ml) / 19 cm (1 l), średnica - ok. 10,8 cm, natomiast waga wynosi ok. 430 g (500 ml) / 560 g (1 l)
Dzięki doskonałym właściwościom termicznym pojemnik na żywność Esbit doskonale nadaje się do przechowywania żywności w optymalnej temperaturze przez cały dzień. Sprawdzi się zarówno do ciepłych, jak i chłodnych posiłków. Poręczny kształt i ergonomiczna konstrukcja pozwalają na wygodne użytkowanie pojemnika niemalże w każdych warunkach. Termos ten zabierzesz ze sobą do pracy, a także na biwak czy wycieczkę - dzięki temu możesz wreszcie zastąpić szybkie przekąski pełnowartościowym posiłkiem.
Zobacz inne akcesoria warsztatowe przydatne w pracy w ofercie Balticbhp.pl!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane