Bluza robocza odblaskowa Dassy Camden
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Pracuj komfortowo nawet w zimne dni i bądź widoczny! Nowa odblaskowa bluza robocza Dassy Camden uszyta w ostrzegawczych kolorach i nowoczesnym kroju slim fit to absolutny must have dla pracujących na dworze i w warunkach kiepskiej widoczności.
Bluza robocza odblaskowa Dassy Camden cechy produktu:
- ciepła bluza odblaskowa do stosowania jako 2 warstwa odzieży,
- szerokie pasy odblaskowe i ostrzegawcze kolory dla dobrej widoczności,
- krój slim fit przylegający do ciała,
- zamek błyskawiczny z ochroną podbródka,
- ściągacze w pasie i zakończeniach rękawów,
- dwie kieszenie zapinana na zamek na wysokości bioder,
- kieszeń zapinana na zamek na piersi,
- certyfikat EN ISO 20471: 2013 + A1 : 2016,
- idealna bluza pod znakowanie,
- certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- skład materiału 94% poliester/ 6% elastan , +/-260g/m²,
- numer katalogowy: 300504.
Dassy Camden to nowoczesna bluza robocza z pasami odblaskowymi uszyta w kolorach ostrzegawczych którą możesz stosować jako warstwa wierzchnia w cieplejsze dni lub jako 2 warstwa zimą. Zapinana na solidny zamek błyskawiczny. Wysoka stójka chroni przed wiatrem i zimnem. Bluza Dassy Camden posiada certyfikat EN ISO 20471: 2013 + A1 : 2016.
Sprawdź inne produkty z kategorii odzież robocza odblaskowa w BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kurtka robocza pikowana Snickers 1950 FlexiWork
Często wybierane do tego produktu: