Bluza robocza Snickers 9448
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Bluza Snickers 9448 o sportowym designie, zapewniająca wyjątkową swobodę ruchów i odprowadzanie wilgoci. Doskonała jako warstwa środkowa.
Cechy produktu:
- elastyczny, funkcjonalny materiał,
- panele wentylacyjne pod pachami i ramionami,
- odprowadza wilgoć,
- nie krępuje ruchów,
- nadruk zamiast wszywanej metki,
- ochrona przed promieniowaniem UV,
- idealna jako warstwa środkowa,
- sportowy design.
Bluza robocza Snickers z serii LiteWork, wykonana z elastycznej tkaniny. Funkcjonalny materiał wyposażono w siateczkowe panele dla lepszej wentylacji. Dopasowany krój przylega do ciała, ale nie krępuje ruchów. Bluza z wysoką stójką, zapinana na zamek błyskawiczny, z kieszonką na piersi. Wewnątrz zamiast materiałowej wszywki nadrukowana metka. Na uwagę zasługuje certyfikowany materiał, który chroni przed szkodliwym promieniowaniem UV (UPF 50+). Ta zainspirowana odzieżą sportową bluza doskonale sprawdzi się jako warstwa środkowa, ale także warstwa wierzchnia w cieplejsze dni. Dzięki swym parametrom może być wykorzystywana zarówno w pracy, jak i podczas różnego rodzaju aktywności.
Zobacz wszystkie ubrania robocze Snickers w ofercie Baltic BHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sir Safety
Kurtka robocza odblaskowa z odpinanymi rękawami Sir Safety Driver Jacket
Snickers Workwear
Spodnie termoaktywne Snickers 9428 Flexiwork
Dassy
Spodnie robocze Dassy Impax stretch
Snickers Workwear
Spodnie robocze luźno dopasowane 6351 ostatnie sztuki
Często wybierane do tego produktu: