Butelka stalowa Esbit Majoris Drinking Bottle
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 9 punktów o wartości 0,90 zł
Butelka stalowa Esbit Majoris Drinking Bottle o pojemności 680 ml to praktyczne naczynie, które świetnie sprawdzi się zarówno w pracy, jak i na biwaku, treningu czy w podróży.
Cechy produktu:
- konstrukcja z jednej ścianki z solidnej stali nierdzewnej 18/8,
- szeroki otwór (ok. 32 mm) umożliwia łatwe czyszczenie oraz daje możliwość wrzucenia kostek lodu,
- szczelna zakrętka z praktycznym uchwytem umożliwiający mocowanie do plecaka,
- nie zawiera substancji szkodliwych - ftalanów i BPA,
- konstrukcja wygodna w utrzymaniu,
- pojemność 680 ml,
- waga: ok. 163 g,
- wysokość: 23.2 cm,
- średnica 7.1 cm,
- kod producenta DB680TL.
Butelka Esbit Majoris Drinking Bottle 680 ml wykonana jest z jednej ścianki z porządnej jakości stali nierdzewnej 18/8, która jest bezpieczna w użytku. Jej skład pozbawiony jest substancji szkodliwych oraz barwników. Butelka nie pochłania zapachów oraz smaków napojów, dzięki czemu zawsze można się cieszyć znakomitym smakiem ulubionego picia. Model ten wyposażone jest w szeroki otwór o wielkości ok. 32 mm, który umożliwia wrzucenie kostek lodu, a także zapewnia komfortowe czyszczenie wnętrza. Zastosowana zakrętka gwarantuje stuprocentową szczelność. Posiada ona także praktyczny uchwyt, który pozwoli Ci przypiąć butelkę do plecaka. Butelka stalowa Esbit doskonale sprawdzi się w pracy, na wycieczce, na biwaku oraz na spacerze.
Sprawdź inne dostępne produkty z kategorii: narzędzia i wyposażenie!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|