Buty robocze Bosafety FLASH S1P

249,99 zł
Oszczędzasz: -8%
229,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
41
41
42
43
44
45
46
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  23 punktów  o wartości  4,60 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Buty robocze Bosafety FLASH S1P cechy produktu: 

  • Klasa ochrony: S1P – kompleksowe buty bezpieczeństwa, w tym ochrona palców i odporność na przebicie.
  • Ochrona palców: Tworzywo sztuczne – niezawodna ochrona przed uderzeniami i ściskaniem.
  • Ochrona podeszwy: Kompozyt – zwiększona trwałość i ochrona przed zagrożeniami w miejscu pracy.
  • Materiał cholewki: Tekstylny – lekka i oddychająca cholewka zapewniająca komfort przez cały dzień.
  • Norma: EN ISO 20345:2011 SRC E A P FO – zgodność z europejskimi normami bezpieczeństwa.

Wybierz buty robocze FLASH i postaw na niezawodne bezpieczeństwo oraz wygodę przez cały dzień pracy. Lekkie, oddychające materiały i solidna ochrona zapewniają komfort nawet w wymagających warunkach. Antypoślizgowa podeszwa i wytrzymała konstrukcja gwarantują stabilność i bezpieczeństwo. Niezależnie od środowiska pracy, FLASH to pewny wybór dla profesjonalistów.

Normy EN
EN 20345
Klasa ochrony obuwia
S1P
Podnosek
Kompozytowy
Wkładka antyprzebiciowa
Nie
Zapięcie
Wiązane
Norma
FO - odporność podeszew na olej napędowy
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SRC - odporność na poślizg na obydwu podłożach ceramicznych i stalowych
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

UAB „Saugima”

Smėlynės g. 112

Panevėžys LT-35113

eshop@saugima.com