Kamizelka ocieplana Carhartt Arctic Vest
Kamizelka ocieplana Carhartt Arctic Vest to wytrzymały i funkcjonalny bezrękawnik zaprojektowany z myślą o miłośnikach amerykańskiego stylu, rzemiosła i streetwearu. Wykonana z odpornego na uszkodzenia materiału Firm Duck, który chroni przed wiatrem i wodą, gwarantuje trwałość i niezawodność. Wnętrze kamizelki wyściełane jest izolacją Arctic Quilt, zapewniającą doskonały komfort cieplny nawet w niskich temperaturach, co czyni ją idealnym wyborem na chłodniejsze dni.
Kamizelka ocieplana Carhartt Arctic Vest cechy produktu:
- materiał główny to 100% bawełny Firm Duck, która jest wytrzymała, hydrofobowa i wiatroszczelna,
- wnętrze kamizelki ocieplone pikowanym nylonem oraz izolacją Arctic Quilt,
- wewnętrzna kieszeń zapinana na rzep,
- przedłużany tył,
- solidny zamek błyskawiczny wykonany z mosiądzu,
- dopasowanie kamizelki - relaxed fit, luźniejszy krój zapewniający swobodę ruchów,
- kod produktu: V01.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: