• Bluza z kapturem Carhartt Graphic Hooded 106498
  • Nowy

Bluza z kapturem Carhartt Graphic Hooded 106498

329,99 zł
Oszczędzasz: -16%
279,99 zł
Regularna cena: 329,99 zł Najniższa cena: 279,99 zł
Kolor: Niebieski
  • Niebieski
  • Brązowy
S
S
M
L
XL
XXL
Zobacz tabelę rozmiarów

ROZMIARA. OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ [CM]
XS 84-89
S 89-94
M 96,5-101,5
L 101,5-106,5
XL 106,5-112
XXL 112-119,5
Zobacz tabelę rozmiarów

ROZMIARA. OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ [CM]
XS 84-89
S 89-94
M 96,5-101,5
L 101,5-106,5
XL 106,5-112
XXL 112-119,5
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  28 punktów  o wartości  5,60 zł

Bluza z kapturem Carhartt Graphic Hooded 106498 to wygodna i stylowa bluza, idealna na co dzień. Wykonana z wysokiej jakości mieszanki bawełny i poliestru, zapewnia ciepło oraz trwałość, a jednocześnie jest miękka w dotyku. Klasyczny krój z kapturem i kieszenią typu kangurka dodaje funkcjonalności, pozwalając na przechowywanie drobiazgów lub ogrzanie rąk.

Bluza z kapturem Carhartt Graphic Hooded 106498 cechy produktu:

  • materiał:  59% bawełna/41% poliester,
  • krój: loose fit,
  • kod produktu: 106498.
Materiał
Połączenie materiałów
Krój
Regular
Kaptur
Tak
Warstwa
Środkowa
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.