Kubek termiczny Esbit Thermo Mug 375ml
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 8 punktów o wartości 0,80 zł
Kubek termiczny Esbit Thermo Mug sprawdzi się doskonale, gdy chcesz cieszyć się gorącą kawą lub herbatą w trasie lub w pracy. Ergonomiczny kształt i optymalna pojemność 375 ml sprawiają, że produkt ten jest bardziej poręczny niż tradycyjny termos.
Cechy produktu:
- wykonany ze stali nierdzewnej,
- podwójne ścianki,
- powłoka antypoślizgowa,
- nakrętka z ustnikiem i systemem automatycznej blokady,
- poręczny i wygodny w użyciu,
- ergonomiczny kształt,
- pojemność 375 ml,
- wolny od BPA,
- nie chłonie zapachów.
Model w kolorze czarnym, wykonany ze stali nierdzewnej, o podwójnych ściankach, dzięki którym utrzymuje temperaturę napoju przez długi czas. Z zewnątrz pokryty jest antypoślizgową powłoką, która gwarantuje pewny chwyt nawet w rękawicach roboczych. Nakrętka wyposażona jest w innowacyjny system automatycznej blokady - wystarczy jedno kliknięcie, aby szczelnie zamknąć kubek. Wyprofilowany ustnik zwiększa komfort użytkowania produktu. Dzięki kompaktowym rozmiarom kubek termiczny Esbit zmieści się w większości uchwytów samochodowych. Wysokość kubka wynosi ok. 21,5 cm, średnica - ok. 8 cm, natomiast waga to ok. 320 g.
Kubki i termosy Esbit - wygodne i bezpieczne dla zdrowia
Kubek wykonany jest z surowców bezpiecznych dla zdrowia, wolnych od BPA i innych szkodliwych substancji. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości stali nierdzewnej produkt nie chłonie zapachów. Kubek sprawdzi się w użytku domowym, w pracy, podczas trekkingu, ale także jako alternatywa dla jednorazowych kubków na napoje. Polecany zarówno do produktów gorących, jak i zimnych.
Zobacz inne akcesoria warsztatowe przydatne w pracy w ofercie Balticbhp.pl!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|