Engelbert Strauss pojemnik na śniadanie
Engelbert Strauss pojemnik na śniadanie
Model: akcesoria
Materiał: stal nierdzewna
Rozmiar: 18 x 5 x 14 cm
Kolor: srebrny
Nr katalogowy: 5576001
Stal nierdzewna dla bezpiecznej żywności
Nietypowy wygląd i jak zwykle idąca za tym funkcjonalność to cechy, do których przyzwyczaiła nas już niemiecka marka Engelbert Strauss. Tym razem zaskakuje nas przy tworzeniu pojemników do żywności. Srebrna i pojemna śniadaniówka dla każdego małego i większego smakosza. Pomieści sporej ilości śniadanie do pracy. Jej wymiary to: 18 x 5 x 14 cm. Idealna do przekąsek, owoców, warzyw i oczywiście kanapek. Pojemnik został wykonany ze stali nierdzewnej bezpiecznej dla żywności - dzięki temu niezawodnie dla zdrowia będziesz mógł przechowywać swoje posiłki. Zapinany na dwie klamry dociskające po przeciwnych stronach śniadaniówki.
Engelbert Strauss pojemnik na śniadanie cechy produktu:
- wykonany ze stali nierdzewnej,
- pojemny i wygodny w użytkowaniu,
- zapinany na dwie klamry dociskające,
- do przechowywania przekąsek, owoców, warzyw i kanapek.
Chcesz wiedzieć więcej temat akcesoriów i odzieży BHP? Sprawdź nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Diggers
Kabura na wkrętarkę Diggers Medium Drill Holster Pouch DK576
Często wybierane do tego produktu: