Zestaw sztućców Engelbert Strauss
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 5 punktów o wartości 0,50 zł
Zestaw sztućców Engelbert Strauss
Materiał: tworzywo sztuczne
Kolor: czarny
Nr katalogowy: 5576022
Niezbędny podczas przerwy obiadowej
Poręczny trzyczęściowy zestaw sztućców od Engelbert Strauss - nóż, widelec i łyżka w standardowych rozmiarach, który z powodzeniem zastąpi niewygodne, plastikowe sztućce jednorazowe. Poszczególne elementy łatwo składają się w jedną całość, dlatego są łatwe w transporcie i przechowywaniu. Ergonomiczny kształt sprawia, że sztućce doskonale leżą w dłoni, dzięki czemu przerwa obiadowa jest jeszcze przyjemniejsza. Co ważne, jest to produkt wielokrotnego użytku, przyjazny dla środowiska - nie musisz już wyrzucać jednorazowych sztućców po każdym posiłku. Sztućce wyprodukowane w Niemczech z wytrzymałego tworzywa sztucznego, wolnego od szkodliwych substancji, jak BPA. Można myć je w zmywarce.
Zestaw sztućców Engelbert Strauss cechy produktu:
- trzy elementy: nóż, widelec i łyżka,
- standardowy rozmiar,
- kompaktowe i wygodne w przechowywaniu,
- doskonale leżą w dłoni,
- produkt wielokrotnego użytku - przyjazny środowisku,
- z wytrzymałego tworzywa,
- bez szkodliwych substancji,
- możliwość mycia w zmywarce,
- wyprodukowane w Niemczech.
Zobacz inne akcesoria przydatne w pracy w ofercie Balticbhp.pl!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|