Torba narzędziowa Diggers Technician Pouch DK569
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Diggers
Kabura na wkrętarkę Diggers Large Drill Holster Pouch DK668
Torba na narzędzia Diggers Technician Pouch to akcesorium przeznaczone dla każdego, kto chce mieć potrzebne narzędzia zawsze pod ręką. Kieszenie narzędziowe Diggers zapewniają stylowe i wygodne przechowywanie narzędzi roboczych.
Cechy produktu:
- solidna konstrukcja,
- system mocujący Quick Click,
- 4 duże kieszenie,
- przeznaczona na narzędzia z długimi uchwytami,
- można połączyć z każdym pasem marki Diggers,
- materiał: poliester,
- kod producenta: DK569.
Kieszeń narzędziowa Diggers Technician Pouch wykonana jest z wysokiej jakości, trwałego materiału. Doskonale sprawdzi się w każdych warunkach pracy. Wyposażona jest w system mocujący Quick Click, który pozwala na łatwe i szybkie mocowanie toreb narzędziowych do pasa monterskiego za pomocą wytrzymałego klipsa z ABS-u. Model Technician Pouch wyposażony jest w cztery kieszenie, które zostały zaprojektowane z myślą o przechowywaniu narzędzi z długimi uchwytami. Doskonale sprawdzi się jako samodzielne akcesorium. Przypinając jednak torbę do pasa wszystkie najpotrzebniejsze narzędzia będą zawsze pod ręką.
Zajrzyj do kategorii pasy i kieszenie narzędziowe i sprawdź inne torby narzędziowe.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: