Multitool Nite Ize KMTSK-11-R3 DoohicKey SkullKey Tool

31,99 zł
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  3.2 punktów  o wartości  0,64 zł

Multitool Nite Ize KMTSK-11-R3 DoohicKey SkullKey Tool

DoohicKey SkullKey Tool to kompaktowe, wielofunkcyjne narzędzie typu micro-tool, zaprojektowane i wyprodukowane przez renomowaną amerykańską firmę Nite Ize. Wykonane zostało z jednego kawałka wytrzymałej stali nierdzewnej o grubości 5,6 mm, co zapewnia trwałość i niezawodność w codziennym użytkowaniu.

Funkcje:

  • Płaski śrubokręt / skrobak / podważacz
  • Przecinak
  • Ząbkowane ostrze
  • Otwieracz do butelek
  • Pilnik

Cechy produktu:

  • Wersja SkullKey Tool z oryginalnym motywem czaszki na chwycie
  • Bardzo kompaktowy – idealny do przypięcia do breloka z kluczami
  • Łączy w sobie wiele praktycznych funkcji przy zachowaniu minimalnych rozmiarów
  • Ergonomiczny kształt ułatwiający obsługę

Dane techniczne:

  • Materiał: stal nierdzewna
  • Wymiary: 64 × 25 × 5,6 mm
  • Waga: 12 g
  • Producent: Nite Ize, USA
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent: Nite Ize

SPC

ul. Kościuszki 114 2N

61-717 Poznań

b2b@spechurt.pl