-
MenuPowrót
- NOWOŚCI
-
ODZIEŻ ROBOCZA
-
-
-
-
-
POPULARNE MARKI
-
-
-
BUTY ROBOCZE
-
-
-
-
Polecani producenci
-
-
-
-
-
RĘKAWICE ROBOCZE
-
-
-
Polecane na sezon
-
-
-
Specjalne przeznaczenie
-
-
-
-
AKCESORIA I WYPOSAŻENIE
-
-
Pasy i nakolanniki Diggers
-
-
-
-
-
-
PRODUKTY OCHRONNE
-
-
-
-
Okulary ochronne
-
-
-
Kaski, hełmy i akcesoria
-
-
-
- OUTLET
- MARKI
Poziomica kieszonkowa 65mm Diggers DIG784 cechy produktu:
- Profesjonalna poziomica w kompaktowym formacie
- Wytrzymała obudowa z formowanego plastiku
- Idealna do poziomowania w trudno dostępnych miejscach
- Magnetyczna podstawa z podziałką
Potrzebujesz precyzyjnego narzędzia, które zmieści się w kieszeni?
Ta kieszonkowa poziomica to idealne rozwiązanie do pracy w ciasnych przestrzeniach. Dzięki magnetycznej podstawie możesz łatwo zamocować ją na metalowych powierzchniach. Trwała konstrukcja gwarantuje długie użytkowanie – postaw na niezawodność!
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś opinię
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz opinię
Opinia została wysłana
Twoja opinia nie może być wysłana
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Baltic Workwear sp. z o.o.
Piłsudskiego 40
67-100 Nowa Sól
bok@balticenterprise.pl
Często wybierane do tego produktu: