Rękawice robocze ocieplane Mechanix Coldwork Peak
CWKPK-58
Rękawice robocze ocieplane Mechanix Coldwork Peak to model zaprojektowany do wykonywania prac w niskich temperaturach. Wyposażone w wodoodporną powłokę z materiału softshell oraz ocieplone izolacją PrimaLoft® 100g Gold, które zapewniają doskonałą wodoodporność i komfort cieplny.
Rękawice robocze ocieplane Mechanix Coldwork Peak CWKPK-58 cechy produktu:
- przedłużony mankiet z płynną regulacją za pomocą klamry i taśmy,
- wodoodporny materiał softshell,
- dodatkowe wzmocnienie kciuka,
- doskonała izolacja PrimaLoft® 100g Gold performance insulation,
- kciuk oraz palce wzmocnione materiałem Rugged Armortex®,
- membrana wodoodporna,
- przystosowane do obsługi ekranów dotykowych,
- plastikowy klips ułatwia przechowywanie i transport rękawic,
- dłoń z dodatkową warstwą Rugged Armortex® dla poprawy chwytu,
- na wierzchniej części rękawicy panel chroniący przed uderzeniami,
- certyfikat EN 388 2232XP,
- certyfikat EN 511 221,
- nadają się do prania w pralce,
- kod produktu: CWKPK-58.
Jeśli czeka cię praca na szczycie góry, w mrozie, gdzie potrzebujesz ochrony dłoni przed mrozem i deszczem, rękawice Mechanix ColdWork Peak będą dobrym wyborem. Wodoodporna tkanina softshell z dodatkową membraną wodoodporną chroni dłonie użytkowników przed deszczem, śniegiem i wiatrem. Doskonała, hydrofobowa izolacja PrimaLoft® 100g Gold utrzymuje dłonie w komforcie termicznym i trzyma wilgoć z daleka. Wzmocnienia kciuka oraz palców z materiału Rugged Armortex® zwiększają żywotność rękawicy oraz poprawiają chwyt na mokrych i śliskich powierzchniach.
Sprawdź inne modele rękawic zimowych w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: