Spodnie robocze Carhartt Rugged Flex® Duck Utility
Spodnie robocze Carhartt Rugged Flex® Duck Utility to nowy model spodni Carhartt wykonany z tkaniny typu Duck, w klasycznym designie oraz nowoczesnym kroju typu slim. Dzięki zastosowaniu technologii Rugged Flex® ten model jest niezwykle wygodny. Ten model zapewnia wygodę użytkowania niezależnie czy układasz płytki w łazience czy remontujesz stare ogrodzenie. Rozciągająca się tkanina pozwala zachować pełną swobodę ruchów podczas pracy.
Spodnie robocze Carhartt Rugged Flex® Duck Utility cechy produktu:
- mocna tkanina bawełniana typu Duck,
- stan spodni, średni, do noszenia zaraz poniżej talii,
- dopasowane w biodrach i udach,
- zwężane i profilowane nogawki,
- krój relaxed-fit,
- taśma na nogawce po lewej stronie do przenoszenia narzędzi,
- wzmocnione szlufki paska,
- dwie kieszenie z przodu,
- wielofunkcyjna kieszeń na nogawce,
- tylne kieszenie zaprojektowane z myślą o narzędzi,
- skład materiału: 99% bawełna / 1% spandeks,
- gramatura: 407g/m2,
- kod produktu: 103339.
Spodnie robocze Carhartt Rugged Flex® Duck Utility to solidna pozycja w szafie każdego miłośnika ubrań roboczych. Uszyte w amerykańskim designie i jakości Carhartt ale z dodatkiem nowoczesnego slimowanego i dopasowanego kroju. Tego od zawsze brakowało nam w spodniach Carhartt. Technologia Rugged Flex® sprawia, że spodnie rozciągają się i dopasowują do wykonywanej pracy. Możesz w nich bez obaw kucać, klękać czy wchodzić po drabinie. Nie znajdziesz tu wielu kieszeni narzędziowych ale możesz być pewien że te które doszyto są nie do zdarcia. W naszej ocenie na wielki plus zasługuje w tym modelu zastosowanie profilowanego kroju dzięki czemu spodnie są lepiej dopasowane i znacznie lepiej wyglądają.
Sprawdź inne produkty z kategorii spodnie robocze w BalticBHP.
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...