



Najniższa cena produktu 139,99 zł z dnia 09.02.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 14 punktów o wartości 1,00 zł
Odpowiednie przygotowanie to gwarancja udanego dnia w pracy, dlatego warto wcześniej zaopatrzyć się w smaczny i zdrowy posiłek. Mając termos obiadowy Esbit jest to dziecinnie proste - nie potrzebujesz już dostępu do kuchenki czy mikrofalówki, ponieważ posiłek zachowa odpowiednią temperaturę przez wiele godzin!
Pojemnik na żywność o konstrukcji termosu, wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej. Zewnętrzna silikonowa powłoka gwarantuje pewny chwyt i zwiększa wygodę użytkowania. Termos wyposażony jest w szczelny korek oraz zakrętkę, która może pełnić funkcję miski. Duży otwór ułatwia dostęp do pojemnika, dzięki czemu produkt można łatwo utrzymać w czystości. Termos wykonany jest z bezpiecznych surowców, bez BPA i innych szkodliwych substancji.
Pojemnik charakteryzuje się ergonomicznym kształtem i wymiarami, które pozwalają na jego łatwe przechowywanie. Dzięki świetnym właściwościom izolacyjnym utrzyma posiłek w optymalnej temperaturze przez długi czas. Termos obiadowy pozwala na łatwy transport żywności bez ryzyka wycieku, jest także szansą na poprawienie nawyków żywieniowych - rezygnacja z szybkich przekąsek przyjdzie bez trudu, jeśli zastąpi się je sycącym, ciepłym posiłkiem. Ponadto pojemnik jest doskonałą alternatywą dla jednorazowych opakowań. Sprawdzi się nie tylko w pracy, ale także w czasie wolnym - na biwaku czy podczas trekkingu.
Zobacz inne akcesoria warsztatowe przydatne w pracy w ofercie Balticbhp.pl!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane